sommaren 2009.

Nu börjar ju sommaren dö ut, tyvärr...

I början av sommaren var det as gött väder och vi var på stranden hela dagarna :) , jag, erica , stina , johanna, julia och felicia :)

Det som har bestått min sommar av är tv och sjukhus.
På sjukhuset hälsar jag på min underbara vän stina , som blev överkörd av en buss för fem veckor sedan ungefär. som tur var så var det ju bara foten men ändå...
Hon har gjort sex eller sju operationer och mått väl sådär , men ändå har hon varit possitivast av oss alla och hon kämpar. För två veckor sedan ungerfär fick hon amputera bort fyra tår på den överkörda foten för den hade ingen blod cirkulation. Hon har legat på sjukhus i stortsätt hela sommaren och nu denna helgen var första gången hon fick sova i sin egna säng.

Medans hon har legat på sjukhus och opererats och gjort massa undrsökningar har jag inte haft lust eller ork med att hitta på något skit kul , tex, aldrig mer havet denna sommaren, visst mycket kul har hänt men det är ändå inte samma utan stina hemma.
Jag drömmer om henne, senaste drömmen var att jag titta ut på min baksida och ser glada stina springa ner för slänten och in i mitt hus med ett leende på läpparna , när jag vakanar vet jag bara stina ligger på sjukhuset , och till viss del har det super bra , men jag saknar henne <3
Nu håller hon på att bli bra ,eller a bättre iaf , hon kanske kommer hem nästa vecka från sjukhuset
JAG ÄLSKAR DIG , stina lust petersson. (L)

Lovelovelove. <3

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är bland det bästa jorden skapat! Jag älskar dig så enormt mycket o fan va glad ja blev när ja läste texten!

Finns för dig i alla väder (L)

Du o ja Malin! DU O JAG

2009-08-12 @ 11:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0