SOMMARDAAG!

det är jätte sooool här hemma på altanen , väldiiigt skönt! :) ska snart kanske uåpp till barnsjön med några , vet inte riktigt vilka men men det blir skiit skoj säkert iaf ! :)

träning ikväll tilll sju och sedan filmkväll med agnes och stina! :) , kanske erica med men hon ska ju packa hela dagen det lilla aset för hon ska på en äcklig lyxkryssning över medelhavet! :@ <3 haha , och det värsta är att hon tar med sig sin pojkvän och inte mig ! bläää för henne ! hahhaha :D <3 aja  som sagt är det as varmt och soligt ute idag och jag har stekt på altanen så jobbat upp solbrännan till skolan på måndag nu :) hahah
Det är jag sååå nervös för! , skolan . vad fan kommer att hända haha jag vet ens inte vart jag ska var första dagen ! :D hahah aja men det fixar sig säkert, elr? ;)

Lovelovelove.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0