ny vecka.

sorry att jag inte skrivit på länge , inte för att jag tror attt det är så många som läser hahha! :p
jaja nu sitter man här klockan tjugo i två och väntar på att börja skolan som börjar tre och sen slutar tio över fyra igen! :p hahah jag behövde ju iaf inte sätta på alarmet idag hehe

 idag fyller min syster år , hoppas att hon blir nöjd för mina presenter. och senare ska jag spela borts match mot qviding! :)

igår hade jag och min älskade pojkvän vår ett årsdag , haha inget märkvärdigt var det väl bara att jag fick ett fiiint halsband ! :D tack äslkling som även fyller år imorgon igen så ska ut och handla en present till han imorgon! <3

Lovelovelove





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0