ny stil på g kanske hehe

hello , ja nu har snart denna vackan gått också , lite skönt så :)

igår provade jag säriöst ifall jag passade i mittbena och jag fick faktiskt många komplimanger om det :) , så vet inte om jag ska ändra till det helt men hade det iskolan idag och tycker själv att jag är rätt fin i det :)

som sagt så i tisdags fyllde min patrik 17 år , och jag har inte köpt någon present än :o pinsamt ! :p hehe men ska nog ut imorogn och kolla på något tjusigt har ju faktiskt mina ideer :p , iaf just nu sitter jag med erica hemma hos mig och jag är överdrivet trött , ikväll ska hon bort till sin pojkvän och då sticka jag, stina och agnes för att kääka thai :D haha
Lovelovelove.<3


jag och min lilla mittbena ! :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0